יח' חוץ DVMS WATER

יחידות חוץ המשתמשות במים כמקור החלפת אנרגיית חום.

דגמים: 8-20 כוח סוס ליחידה בודדת, עד 60 כוח סוס בשרשור יחידות

כמות מאיידים: עד 64 למעגל קירור בודד

התקנה: לא נדרשת התקנה חיצונית, ניתן להתקין בחלל פנימי בבניין / בדירה.

 

יח' עיבוי מים – מפרט טכני
יח' עיבוי מים – קטלוג
יח' עיבוי מים – מפרט טכני

 

יח' חוץ DVMS WATER
  • החלפת חום בעזרת מחליף חום פלטות, במקום סוללת אלומיניום ומפוח.
  • מתחבר למגדל קירור, מקור מים תת-קרקעי, מי ים ועוד.
  • כל הדגמים מתפקדים כמעבי HEAT RECOVERY – חימום וקירור בו-זמנית.
  • יעילות אנרגטית גבוהה במיוחד COP של 5.2-6.12

עקרון המערכת –

עקרון המערכת

התקנה גמישה –

 התקנה גמישה -

 

יעילות גבוהה

  • היעילות הגבוהה בעולם במערכות VRF – על פי סקירה של מכון התקינה האמריקאי למיזוג אוויר (AHRI).
  • אינוורטר מלא – כל המדחסים מונעים בויסות סל"ד, עם ויסות תפוקה רציף, התורמים להתפלגות שמן מאוזנת, יעילות גבוהה ופעולה מהירה.
  • מעגל קירור משופר – Intercooler + Vapor Injection – דרגת ביניים במדחס, בשילוב מחליף חום, אשר יוצרים הגדלה משמעותית בתת-הקירור וריסון טמפרטורת הדחיסה, ומובילים להגדלת התפוקה והנצילות, שיפור אמינות המערכת ופעולה משופרת של שסתומי ההתפשטות.
  • יעילות הפרדת שמן מוגברת – מבנה המדחס מאפשר הפרדת שמן יעילה התורמת לזליגת שמן נמוכה למערכת ושיפור במעבר החום לסוללות.

אמינות גבוהה

  • קירור כרטיסי האינוורטר באמצעות קרר נוזלי – הבטחת פעולה אמינה בסביבה חמה, מניעת חדירת לכלוך לכרטיסי האינוורטר, אמינות ויציבות גבוהה יותר ממערכות הפועלות באמצאות קירור אוויר.
  • ציפוי דו-שכבתי לסוללת המעבה – סוללת המעבה מכוסה בציפוי אפוקסי אקרילי למניעת קורוזיה, וציפוי עליון הידרופילי המונע הצטברות נוזלים.
  • רמת שמן גבוהה במדחס – מדחסי האינוורטר של סמסונג מכילים כמות גדולה של שמן (1300cc), בשילוב עם יעילות הפרדת שמן מוגברת הודות למבנה המדחס הייחודי, המערכת שומרת על אמינות גבוהה גם במקרים של התקנה עם צנרת ארוכה והפרשי גבהים גדולים.
בודק...